Despre mine

Salut!

Îți mulțumesc că-mi vizitezi site-ul. Mă numesc, ca în titlu, Cristi(an) Pavel și sunt pasionat de psihologie, cercetare, time management și consiliere psihologică.

Pe acest site creez conținut bazat, în cea mai mare parte, pe cercetări științifice și proceduri verificate astfel încât să mă asigur că ceea ce-ți ofer e de cea mai înaltă calitate.

De ce vreau asta? Pentru că văd și eu că cel mai mult am câștigat și îmi place să mă informez de pe site-urile care oferă informațiile cele mai de încredere. Iar după părerea mea, acele informații sunt cele extrase din studii și diferite experimente din cercetări.

Eu întotdeauna am avut dorințe, visuri, obiective și planuri. Uneori le-am scris pe foi, alteori nu. Am început de pe la 16 ani, când am intrat în liceu și am început să caut soluții la problemele mele pe google. Interacțiunea mea cu psihologia s-a produs într-un context sensibil, legat de probleme mari cu frica, dar despre asta vorbesc mult într-un alt loc aici.

Am terminat un liceu de mate-info, dar după școală tot timpul citeam ceva legat de psihologie. Așa s-a dezvoltat și pasiunea pentru productivitate, pentru eficiență și autocontrol. Pentru că doream să obțin cât mai mult cu timpul care-l aveam la dispoziție.

Atunci am avut o „revelație”, anume că dacă voi putea să-mi organizez cât mai bine timpul și să-mi gestionez eforturile, voi putea obține tot ceea ce îmi doresc din această viața. Niciodată nu am această garanție, dar această credință mă poate ajuta tot timpul să perseverez și să lupt pentru a ajunge acolo unde îmi doresc.

Dar de ce să țin toate aceste lucruri doar pentru mine? Nicio mare „invenție” nu a avut sens dacă nu a fost împărtășită cu cei din jur, astfel încât să se bucure cât mai mulți oameni de ea.

Ei bine, de aceea eu am ales să deschid acest site unde voi crea conținut despre:

  • cum să-ți identifici nevoile ca să știi ce te împlinește
  • cum să setezi obiective ca să le îndeplinești
  • cum să-ți planifici obiectivele ca să știi de unde să te apuci
  • cum să prioritizezi sau să știi care e ordinea potrivită în care să faci ceea ce ți-ai propus
  • cum să-ți monitorizezi progresul ca să știi cum să te adaptezi schimbărilor
  • cum să nu mai amâni și să faci la timp ceea ce știi că e important nu doar ceea ce ai chef
  • cum să le ceri altora să te ajute în atingerea scopurilor
  • etc.

Inclusiv licența mea în psihologie a constat într-un studiu în care am vrut să văd dacă oamenii care au dezvoltate abilitățile de management al timpului (time management) sunt mai fericiți. Ei bine, concluzia e că nu sunt mai fericiți dar au mai puține emoții negative. Dacă vrei să citești studiul, l-am publicat în International Journal Research Journal of Quality in Education alături de un cercetător de la Universitatea Babeș-Bolyai în 2014 și-l poți citi de aici (între paginile 21-29 în pdf).

În cadrul acelui studiu am dezvoltat pornind de la cercetări și cunoștințe din practică un program de management al timpului care s-a dovedit a fi eficient în îmbunătățirea abilităților de time management. (găsești în acel studiu și detaliile). Am ca plan de viitor să-l transpun într-o variantă online, alături de o aplicație de telefon care vizează o componentă din acel program. Așa că, dacă ești interesat, îți propun să ținem legătura.

Cu ce mă mai ocup în rest sau ce mă califică să vorbesc despre managementul timpului/time management, organizare, productivitate, planificare, disciplină, autocontrol, etc.

Sunt sau mă ocup cu:

  • Psiholog sub supervizare în Consiliere Psihologică Cognitiv-Comportamentală în cadrul Asociației și Psihoterapii Cognitiv-Comportamentale din România și înregistrat la Colegiul Psihologilor din România
  • Am absolvit Masteratul de Consiliere și Intervenție Psihologică în Dezvoltarea Umană la Facultatea de Psihologie, Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj Napoca
  • Am publicat un articol științific pe tema „Creșterea well-beingului prin intervenție de time management”, pe care-l poți citi de aici  (sau în link-ul de mai sus)
  • Trainer acreditat de către Autoritatea Națională de Calificări
    • Lucrez ca și trainer în regim de colaborare cu o firmă de consultanță și dezvoltare organizațională
    • Am lucrat 2 ani ca voluntar într-un ONG unde am susținut workshop-uri/traininguri/tabere pe teme precum: dezvoltare socio-emoțională, training și învățare eficientă
  • Scriu pe acest blog și postez video-uri despre psihologie și cum ne poate ajuta ea pe acest canal
  • Am dezvoltat un curs online de management al timpului bazat pe un studiu științific aici

Așadar, vreau ca prin acest site să împărtășesc cu tine abilitățile și cunoștințele mele de management al timpului pentru a te ajuta să-ți îndeplinești mai ușor obiectivele, dorințele, visurile.

Dacă vrei să-mi lași un mesaj sau vreo întrebare, să știi că mă bucur foarte mult și poți face asta aici.

Abonează-te prin mail și vei primi următorul material

coperta - Invata in 15 minute bazele organizarii timpului - Cristi Pavel.png

în care vei afla:

– ce sa faci concret ca acoperi cele mai importante aspecte din time management
– cele 2 instrumente de ai nevoie
– studii științifice care să argumenteze informațiile prezentate
– toate le obții prin 15 minute de citire a materialului

Aboneaza-te prin mail

* indicates required


După ce te-ai abonat, verifică te rog imediat adresa de mail. Acolo vei primi link pentru a putea descărca materialul promis.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *